onze Grote Gezellige Groep en héél goed statiebonnetjesnieuws

28-02-2014 08:52

Ondertussen zijn er al 15 aanmeldingen voor onze groep! We zijn hoofdzakelijk met meiden maar gelukkig hebben we ook 2 jongens erbij! Ik heb een héle leuke gezellige groep die alleen maar groter wordt. Ondertussen bestaat onze groep uit: Tijs, Lonneke, Renske, Elles, Sterre, Menne, Francesca, Maxime, Neisha, Selva, Sophie, Veerle en natuurlijk Mieke en ik! Nog meer dan 1,5 jaar te gaan en er is nog maar plek voor 5 man! Het gaat dus echt super snel!!

Ik ben gisteren trouwens ook nog even naar de Emté geweest en rara... DE STATIEGELDBOX MAG NOG EEN MAAND LANGER BLIJVEN STAAN!!! Daar ben ik echt héél blij mee want ik denk dat er tijdens de carnaval nog flink wat bonnetjes bij zullen komen. Ik heb de inhoud tot nu toe nog niet gezien, maar ik ben er wel héél benieuwd naar. Begin April zal ik het weten!! Spannend!