Malawi dagje 2!!!

30-04-2014 17:26

Gisteren heb ik de groep weer gezien! We waren met 13 man en het was echt super gezellig! Toen ik per toeval het hoofdkantoor van Worldmapping herkende waar we op dat moment langsop liepen, hebben we daar aangebeld en zijn we met z'n allen naar binnen gegaan. Dat was wel echt heel grappig. We mochten van Michel (algemeen directeur) en Maike zelfs daar blijven picknicken, want dat was ons oorspronkelijke plan en iedereen had dus lekkers meegenomen. Echt heel erg leuk was het! Pas daarna zijn we naar het park gegaan, hahaha, en daar hebben we leuke groepsfoto's gemaakt. Een aantal is toen met de trein terug naar huis gegaan en ik ben samen met Lonneke, Elles, Veerle, Mieke en Tijs nog even Nijmegen in gegaan. We hebben (natuurlijk) gegeten bij de mac :). Daarna hebben Mieke en ik zelf ook de trein terug genomen. Het was het SUPER! Ik zou zeggen: "volgende week weer!"