Leuke post

06-04-2014 10:46

Doordat ik vorige week toetsweek had (druk druk druk !!!), heeft dit berichtje even op zich laten wachten maar nu komt het! Een paar weken geleden kwam er voor de afwisseling een keer geen post voor pap of mam maar voor mij binnen. Ik was eigenlijk wel heel nieuwsgierig dus nog voordat ik binnen was had ik de envelop al open gemaakt :). Daphne van Grunsven, die eerder al een berichtje had achtergelaten op deze site, had me een kaart met daarbij Malawisch geld (de Kwacha is in Malawi de munteenheid) en een boekje over de taal in Malawi: Chichewa, gestuurd. Echt super gaaf! Ik vond het vooral leuk dat dat geld al in Malawi is geweest en ook dus daadwerkelijk door de mensen daar is gebruikt. Het is grappig dat het geld al zo veel van Malawi heeft 'gezien' en ik ben eigenlijk best benieuwd waar het wel niet allemaal is geweest. Het boekje over chichewa komt volgens mij ook echt uit Malawi zelf. Ik wil Daphne graag héél erg bedanken en ik heb afgesproken dat ik en Mieke nog een keer langs komen om foto's te kijken en verhalen te horen. Want Daphne heeft zelf in Malawi gewoond, hoe gaaf!!!