Culturele avonden (bovenbouw) op school

14-02-2014 09:31

Afgelopen dinsdag en woensdag stond ik op school om armbandjes en appelflappen te verkopen. In eerste instantie zou ik alleen maar armbandjes verkopen maar toen ik hoorde dat er die avond niks lekkers te koop was heb ik gevraagd of ik dat mocht doen. Gelukkig mocht dat! Maandagmiddag en dinsdagmiddag heb ik dus nonstop appelflappen gebakken met als resultaat dat ik er dinsdag 50 kon verkopen. Op de avond zelf mocht ik net voor de pauze even over mezelf, dus over Malawi, vertellen en in de pauze zelf konden mensen bij mijn 'kraampje' langskomen. Toen het pauze was, stond er al gauw een hele rij en voordat ik het wist waren alle appelflappen verkocht. Ook van m'n armbandjes heb ik een heel aantal verkocht. De hele avond was super, en wat zijn er veel muzikale leerlingen bij ons op school! Toen ik thuis kwam ben ik meteen weer aan de bak (letterlijk ;)) gegaan waardoor er om 01:30 uur weer 50 appelflappen af waren. Woensdag na school, ik was pas om 16 uur uit, heb ik ook nog 50 appelflappen gemaakt waarna ik meteen weer door kon naar school. Ook die avond heb ik al m'n flappen verkocht! Bovendien is mijn aantal armbandjes zeker gehalveerd waar ik ook héééél blij mee was!! De culturele avond is een super gezellige avond vol muziek, dans en dit keer ook dicht (over pesten). Het is écht aan te bevelen om de volgende keer eens langs te komen. En ik, mij zie je er dan zeker ook!